تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد
سرخط خبرها

اتفاقات عجیب در شهرخودرو| مربی رفت، مدیر برگشت!

  • کد خبر: ۵۱۵۲۸
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
اتفاقات عجیب در شهرخودرو| مربی رفت، مدیر برگشت!
ماجرای عجیب بازگشت داوود سیدعباسی به باشگاه شهرخودرو از جمله اتفاقات طنز فوتبال ایران است، مربی که با سرمربی فعلی و بازیکن سابق دعوا کرد و حالا باز کنار هم هستند.
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ بازگشت داوود سیدعباسی به شهرخودرو از ‌آن‌دست خبر‌هایی است که شاید نمونه اش فقط در فوتبال ایران دیده شود. داستان این‌چنین است؛ یک مربی با یکی از بازیکنان تیم دچار اختلاف می‌شود و این اصطکاک به‌شکلی است که جای هیچ لا‌پوشانی نمی‌ماند. سر‌مربی در دفاع از مربی خود حکم به اخراج این بازیکن می‌دهد، اما بازیکن فوق نه تن‌ها اخراج نمی‌شود، بلکه سر‌مربی تیم می‌شود! چند ماه بعد همان مربیِ اخراج‌شده به همان تیمی که همان بازیکن سر‌مربی‌اش شده است برمی‌گردد با عنوان مدیر.
 
پستی که پر‌واضح است کاملا تشریفاتی است و برای نزدیک‌کردن دوباره این مربی سابق به تیم به وجود آمده است. به نظر شما این ماجرا فراتر از عجیب نیست؟! از این مهم‌تر سید‌عباسی که سال گذشته با رفتن گل‌محمدی به‌عنوان دستیار سر‌آسیایی به مشهد آمد و در کنار سهراب بختیاری‌زاده هم بود، با چه نیت و هدفی به باشگاه برگشته و قرار است چه‌کار کند؟ می‌شود باور کرد که او مربیگری را کنار گذاشته و کت‌و‌شلوار مدیریتی پوشیده است؟

دوست نزدیک حمیداوی

داوود سیدعباسی، فوتبالیستی بی‌حاشیه در دوران بازی حرفه‌ای بود. او که در طول فوتبالش ۱۰ باشگاه عوض کرد، هیچ‌گاه بیش از یکی‌دو سال در تیمی نماند و مدام تیم عوض کرد. سیدعباسی در دوران مربیگری هم هیچ‌وقت بیشتر از یک‌سال در تیمی نبود. او برای تیم‌‎های بزرگی در فوتبال ایران، چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان، صنعت‌نفت، استیل‌آذین و حتی ابومسلم مشهد بازی کرد؛ اما همیشه عاملی او را از ماندگاری در یک تیم بازمی‌داشت.
 
او در مربیگری هم یک سال در پارسه بود، یک سال هدایت استقلال جنوب را به عهده داشت، یک سال در سردار بوکان کار کرد و در آخرین حضورش هم چند ماه دستیار مجتبی سرآسیایی و سهراب بختیاری‌زاده در شهرخودرو بود. در‌مورد سیدعباسی گفته می‌شود که رابطه نزدیکی با فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو، دارد و شاید این مهم‌ترین عامل بازگشت او به اردوگاه عنابی‌ها باشد. او در بازی با پیکان در تهران و نفت‌آبادان در مشهد کنار حمیداوی روی سکو‌های ورزشگاه حضور داشت تا نشان دهد همچنان رابطه خوب خود را با حمید‌اوی حفظ کرده است؛ چه رحمتی بخواهد و چه نخواهد.

آلترناتیوی برای رحمتی

انتخاب سیدعباسی به‌عنوان معاون اجرایی باشگاه شاید در شرایط کنونی یک مفهوم دیگر هم داشته باشد و آن وجود یک جایگزین احتمالی جدی برای رحمتی است. با اینکه انصافا خیلی زود است که درباره شهر‌خودرو قضاوت شو‌د، اما کم نیستند کسانی که معتقدند این تیم با وضعیتی که دارد، باید برای نیفتادن در لیگ بجنگد. بی‌تجربه‌بودن مهدی رحمتی دستاویز اصلی منتقدان شرایط کنونی شهر‌خودرو‌ست و اگر چند هفته دیگر این نتایج ادامه پیدا کند و رحمتی هم دست از ماجراجویی‌های خود در کنار زمین برندارد، ممکن است پیش‌بینی بدبینان خیلی زود محقق شود و پروژه رحمتی در شهر‌خود‌رو شکست بخورد.
 
در این شرایط داوود سید‌عباسی می‌تواند جانشینی مطمئن برای حمیداوی جهت جایگزینی موقت یا دائمی رحمتی باشد. البته به نظر نمی‌رسد سید‌عباسی در قواره سر‌مربیگری شهر‌خودرو باشد؛ اما حتما می‌تواند چند گزینه خوب و مورد اعتماد خودش را به حمیداوی معرفی کند. باید دید در آینده چه اتفاق‌هایی در باشگاه شهر‌خودرو خواهد افتاد؛ اما چیزی که واضح است، این است که سید‌عباسی نقش مهمی در تحولات احتمالی آینده این باشگاه خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->